GSI21, Korona Vo vår
Generelt
Navn
Leders navn
Postadresse
Orgnr. bedrift
Postnummer/sted
Orgnr. foretak
Besøksadresse
GSI-Id
Postnummer/sted
Kommune
Telefon
Fylke
Mobil
Institusjonstype
Enhetens e-post
Driftsansvar
Driftsform
Skjema er utfylt av
Navn
Telefon
Utfyllers e-post
Adressedata er kontrollert
Merknad
A. Stengning i perioden (tidsperiode 4. januar til 12. mars)
Innsamlingen gjelder grunnskoleopplæring for voksne etter opplæringsloven kapittel 4A.
Har voksenopplæringen holdt stengt som følge av koronasituasjonen på et tidspunkt mellom 4. januar og 12. mars?
Ja/Nei
1
Har voksenopplæringen holdt stengt som følge av koronasituasjonen på et tidspunkt mellom 4. januar og 12. mars?
OK
Hvis ja, hvor lenge måtte voksenopplæringen (eventuelt enkelte kohorter/klasser/trinn) holde stengt i perioden 4. januar – 12. mars?
Hele voksenopplæringen
Enkelte klasser/trinn
2
Antall ganger voksenopplæringen har vært stengt i perioden 4. januar – 12. mars?
OK
3
Antall dager totalt i perioden 4. januar – 12. mars
OK
Tilbyr skolen et alternativt opplæringstilbud hjemme for deltakere som har fravær på grunn av smitte, karantene eller isolering?
Ja/Nei
4
Tilbyr skolen et alternativt opplæringstilbud hjemme for deltakere som har fravær på grunn av smitte, karantene eller isolering?
OK
B. Organisering (tidsperiode uke 10)
Innsamlingen gjelder grunnskoleopplæring for voksne etter opplæringsloven kapittel 4A.
Undervisning på skolen og opplæring hjemme i uke 10
Hele eller deler av perioden – minimum en dag
Organisering
1
Deltakere har fått opplæring (velg det alternativet som passer best for uke 10):
OK
Lærere med fravær i uke 10
Her registreres antall lærere som hadde minst én fraværsdag i uke 10 (8.-12. mars). Hver lærer skal kun telles en gang. Registrer viktigste årsak/én av årsakene.
Lærere
2
Syk/symptomer på korona
OK
3
Syk/ annet
OK
4
Karantene
OK
5
Andre årsaker
OK
6
Vet ikke/ukjent/ ikke gitt beskjed
OK
7
Sum
OK
Deltakere med fravær i uke 10
Her registreres antall deltakere som hadde minst én fraværsdag i uke 10 (8.-12. mars). Hver elev skal kun telles en gang. Registrer viktigste årsak/én av årsakene.
Elever
8
Syk/symptomer på korona
OK
9
Syk/ annet
OK
10
Karantene
OK
11
Andre årsaker
OK
12
Vet ikke/ukjent/ ikke gitt beskjed
OK
13
Sum
OK
C. Personale (tidsperiode 4. januar til 12. mars)
Innsamlingen gjelder grunnskoleopplæring for voksne etter opplæringsloven kapittel 4A.
Vikarbruk
Ja/Nei
1
Har voksenopplæringen hatt utfordringer med å skaffe vikarer utenfra med lærerutdanning i perioden 4. januar til 12. mars?
OK
Angi vikarer som er satt inn utenfra grunnet koronarelatert fravær, symptomer eller ansatte i risikogruppe i perioden 4. januar til 12. mars.
Med vikarer utenfra menes vikarer som ikke jobber på voksenopplæringen i det daglige (rund av til hele dager).
Dagsverk
2
Vikarer med lærerutdanning/som tilfredsstiller krav for tilsetting i perioden 4. januar – 12. mars
OK
3
Vikarer uten lærerutdanning/som ikke oppfyller kompetansekrav for tilsetting i perioden 4. januar – 12. mars
OK
D. Kostnader
Innsamlingen gjelder grunnskoleopplæring for voksne etter opplæringsloven kapittel 4A.
Kostnader av smitteverntiltak i perioden 4. januar - 12. mars
Har voksenopplæringen hatt økte kostnader knyttet til smittevernstiltak i perioden 4. januar - 12. mars til:
Ja/Nei
1
Rengjøring
OK
2
Utstyr
OK
3
Lokaler
OK
4
Vikarer
OK
Har skolen mottatt ekstra økonomiske midler fra kommunen som følge av ekstra utgifter relatert til korona?
2020
2021
5
Har skolen mottatt ekstra økonomiske midler fra kommunen som følge av ekstra utgifter relatert til korona?
OK